zondag 9 oktober - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur College - WaarBenJij.nu zondag 9 oktober - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur College - WaarBenJij.nu

zondag 9 oktober

Blijf op de hoogte en volg Cambreur College

09 Oktober 2016 | India, Thāne

We begonnen de dag met een ontbijt bij Avni. We hadden daar vannacht gelogeerd met een aantal meiden. We hebben lekker ontbeten en zijn daarna allemaal snel gaan omkleden, we gingen namelijk op safari! We wisten niet precies wat we konden verwachten, maar we hadden er erg veel zin in. We stapten in de auto en reden naar het nationaal park, we werden vergezeld door familie van shrushti die het park goed kent. Bij binnenkomst zagen we al meteen aapjes, herten en veel mooie bloemen. We reden hier nog een tijdje rond. Onze eerste stop was bij een grote luipaardenkooi, deze luipaarden waren gered uit het park. Na veel leuke foto's reden we verder naar de volgende stop: hier zagen we tijgers en zelfs een witte tijger. Er was ook een tijger die ooit bij deze mensen thuis woonde, hij was dus erg lief tegen hen. Ze konden hem zelfs aaien en ook luisterde hij naar zijn naam. Daarna gingen we naar het vip resthouse. Het was daar heel erg mooi. We kregen chai tea met melk en koekjes en konden even uitrusten. Na de gewoonlijke Indiase fotosessie gingen we naar een minitrein, deze reed door het bos heen. Ook onderweg viel er meer dan genoeg te zien omdat er overal pauwen, herten en mooie planten en vlinders zaten. Het treintje deed ons zelfs een beetje denken aan onze vertrouwde trein in de Efteling! Hierna namen we afscheid van de vrouw die ons dit allemaal heeft laten zien en bedankten haar hartelijk. Normaal gesproken is het nationaal park namelijk niet open voor publiek. Hierna ging iedereen even naar huis toe om wat op te frissen. Natuurlijk was het eten weer aanwezig in overvloed, wat kunnen Indiërs veel eten zeg! Na een aantal programma wijzigingen besloten we om naar shivam te gaan daar aten we iets en gingen toen weer door naar het volgende adres: abhinav. We hebben onze laatste avond erg goed afgesloten met zijn allen!
Wij gaan er weer een eind aan breien, we kijken uit naar al jullie leuke reacties!

Lisa en Gitte

• 09 Oktober 2016 - 18:10

Harry En Jolanda:

Hoi Gitte,
    Jemig wat leuk allemaal en wat een avontuur!
    Nog een dag en dan weer terug naar " Dongen City".
    Je bent een enorme ervaring rijker.
    goeie terugreis alvast.
    groet Jolanda

• 09 Oktober 2016 - 19:02

Monique Snoeren:

Hoi Gitte,
    Wat een leuke (maar ook drukke) dag Super al die mooie dieren en bloemen , wat een contrast met gisteren in Mumbai , grappig ook de thee met melk doet me denken aan de thee bij oma.

Ik heb al jullie versalgen met plezier gelezen, echt een super gave ervaring ,
    Liefs mama

• 09 Oktober 2016 - 19:14

Peter Snoeren:

Gitte

weer een dag voorbij ,die jullie op een uiterst aangenamemanier hebben ingevuld ,je wilt het misschien niet horen maar komende dinsdag zien we elkaar weer (blij blij )

We zijn bezig om een reintergratie progamma voor jou op te stellen, je zult even geen luipaarden en witte tijgers zien ,hoor graag wat jullie aandacht trekt in het dongense!!

• 09 Oktober 2016 - 19:54

Sonja:

Gave berichten en foto's! WoW , op safari. Super ervaring omdat allemaal in het echt te mogen bewonderen. Geniet er nog van , Gitte en klasgenootjes. En wat kunnen jullie winnen met de meeste reacties? Een enkeltje Dongen

• 09 Oktober 2016 - 20:03

Loes:

Wat leuk om jullie verslag te lezen! Zo beleven wij deze reis ook een beetje mee. Zo'n bijzondere ervaring dat vergeet je van je leven niet meer! Wij wensen jullie een goede terugvlucht en tot snel ziens!

• 09 Oktober 2016 - 20:18

Nelly Smolders Oma Van Fleur:

Hoi Fleur eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke interessante reis verslagen Wat hebben jullie een mooie waardevolle week gehad met veel respect voor elkaar ik hoop dat het jullie mooie jonge leven verrijkt! Voor morgen nog genieten van jullie vrienden en een goede vlucht naar Schiphol Welkom thuis

• 09 Oktober 2016 - 20:24

Ingrid Verhoeven:

Lieve Lisa en klasgenoten,

Wat een mooie verhalen hebben jullie geschreven over jullie prachtige ervaringen in India.
    Het is voor ons, thuisblijvers, bijna alsof we er bij zijn.
    Zoveel foto's en filmpjes sturen jullie door naar ons.

Het is geweldig dat jullie van binnenuit mee mogen maken welke facetten het leven in India kent. Ik vind het ook hartverwarmend om te zien en horen hoe goed de gastgezinnen voor jullie zorgen.
    Vandaag ook weer zo'n mooie dag gehad, na een logeerpartij naar Yeoor, uiteten en daarna een gezamenlijke afsluiting.
    Wat een mooi Nationaal Park is Yeoor.

Geniet van jullie laatste dag morgen.
    We zullen jullie in Nederland weer met open armen ontvangen.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal en iedereen die zo goed voor jullie gezorgd heeft,

Ingrid Verhoeven

• 09 Oktober 2016 - 21:52

Peter Snoeren:

ook van dit verslag weer genoten , benieuwd naar het life verlag

• 10 Oktober 2016 - 08:18

Petra In 't Groen:

Wat een superervaringen voor jullie allemaal. Ik ben erg benieuwd naar alle foto's en verhalen. Kijk er naar uit jullie allemaal weer terug te zien en wens jullie veel succes met het afscheid nemen.
    Tot gauw!
    Petra in 't Groen

• 10 Oktober 2016 - 19:40

Marie-Jose Asselman:

Ha Gitte!
    Wat leuk om een verslag van jouw bijzondere reis te kunnen lezen. Zag ook al erg mooie foto's op Facebook voorbij komen. Geniet van deze bijzondere ervaring! Alvast een goede reis terug. Ben erg benieuwd naar jouw verhalen.
    Groetjes en tot gauw,
    Marie-Jose