zaterdag 8 oktober - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur College - WaarBenJij.nu zaterdag 8 oktober - Reisverslag uit Thāne, India van Cambreur College - WaarBenJij.nu

zaterdag 8 oktober

Blijf op de hoogte en volg Cambreur College

08 Oktober 2016 | India, Thāne

Na het geweldige feestje van gisterenavond, stond ons bezoek aan Mumbai op de planning. Aan het begin van de ochtend stonden we allemaal op het schoolplein voor de bus, en na zo'n anderhalf uur rijden door het drukke Indische verkeer kwamen we aan bij onze eerste bezienswaardigheid. We kwamen in een prachige Hinduïstische tempel waar alle leerlingen een zegening kregen van een priester, alvorens we een voor ons merkwaardig gebed deden met een monnik. Vervolgens gingen we met de bus langs het strand in zuid-Mumbai waar het tijd was voor een klein fotomoment. Na een combinatie van een westerse en Indische lunch bij "New Yorker" stond een bezoek aan de de bekende "Gateway of India", gelegen naast het Taj Hotel (bekend van de aanslagen op 26/11/2008) op het programma. Na dit bezoek was er tijd om wat te shoppen in de grooste en tevens een van de drukste winkelstraat van de stad waar velen een paar souvenirs meenamen. We hebben enorm genoten van deze leuke dag in een van de grootste steden ter wereld!

• 09 Oktober 2016 - 15:43

Peter Snoeren:

Het lijkt wel een sprookje, wat een berg indrukken, ervaringen en ontzettend leuke foto's

de verslagen zijn ook mooi geschreven ,net of we erbij zijn haha

geniet van de momenten,met elkaar .....

Cambreur College

Wij zijn bezig met een uitwisseling tussen het Cambreur College en Smt. Sulochanadevi Singhania School te Thane, India. Via deze site willen wij alle mensen die meehelpen of gewoon benieuwd zijn op de hoogte houden! Wij vinden het leuk om elke dag een bericht te posten over wat wij allemaal beleven vele kilometers van huis in een totaal andere cultuur. Laat jij ook een berichtje achter voor ons?!

Actief sinds 09 Sept. 2016