Dag 3 - Reisverslag uit Kolshet, India van Cambreur College - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Kolshet, India van Cambreur College - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Cambreur College

05 Oktober 2016 | India, Kolshet

Hallo allemaal,

Vandaag was alweer de derde dag van onze reis in India. Net zoals de afgelopen dagen startten we met lessen. Iedereen zit in een verschillend lokaal en volgt een ander vak. Daarna gingen we ons voorbereiden op de culturele show. Op het begin leek het erop dat we onze presentaties en de show alleen voor onze uitwisselingsstudenten moesten houden. Gelukkig hadden ze snel een klas gevonden die bereid was om omze show te volgen. Door tijdgebrek konden we maar een van de drie presentaties geven. Onze Indiërs vonden de show geweldig. Daarna gingen we een aantal kunstwerken maken. Zo kregen we een lampje en mochten we ervoor zorgen dat het lampje mooi is voor Diwali. Verder maakten we een typisch indische tekening waarin je alleen rondjes en driekhoekjes mag tekenen. Ook bezochten we een gebouw waar jongeren worden opgeleid die niet genoeg geld hebben voor een school. Hierdoor kunnen ze toch in de maatschappij deelnemen. S 'avonds vierden we de verjaardag van een Indiër. Zij was pas geleden jarig en wilde graag haar verjaardag met ons vieren. We eindigden de avond met een gezamenlijk diner.

Cambreur College

Wij zijn bezig met een uitwisseling tussen het Cambreur College en Smt. Sulochanadevi Singhania School te Thane, India. Via deze site willen wij alle mensen die meehelpen of gewoon benieuwd zijn op de hoogte houden! Wij vinden het leuk om elke dag een bericht te posten over wat wij allemaal beleven vele kilometers van huis in een totaal andere cultuur. Laat jij ook een berichtje achter voor ons?!

Actief sinds 09 Sept. 2016